gamze_gbdk Kizlar bugun oglen 12 de ovulasyon testi yaptim ve bugun yumurtlama gunum aksam yine yapmama gerek var mi ilk defa deniyorum ovulasyon testini yardim eder misiniz
gamze_gbdk Srp53 bugun iliski olmasi gerekiyor bildigim kadariyla esimin de acil isi cikti gece 12-1 gibi iliskiye girsek olur mu acaba canim
Srp53 gamze_gbdk olur tabii ki. Önemli olan çatlama zaten benim bildiğim. Çünkü yumurta hücreleri çatladıktan sonra salınıyor tüplere doğru ve gelen spermle dölleniyor. Bir dolu bir boş şeklinde değerlendir çatlamayı mutlaka takip et, gönlüne göre olsun 🌸