nurs35 Kızlar günün ilk saatlerin de az akıntım vardı ama şu son 2 saattir akıntım fazlalaştı . Neden olur kızlar ardından kanama olur mu ??
12moom nurs35 hayır gebeyseniz akinti olması gayet normal demişti doktorum hatta gelmesi iyi demişti kanama olmaz korkmayın
mrsckmkc nurs35 bu durumda mühim olan akıntının rengi. Şeffaf beyazımsı veya açık sarıysa normal değerlendiriyorlar gebeliktede artması çok normal. Ama koyu sarı, yeşil veya peynir kıvamında bir beyazsa bir idrar tahlili vermeniz iyi olur☺️
alisamomm nurs35 endişelenmenize gerek yok çünkü benim de sürekli akıntım oluyor ve bazen sanki suyum geliyormuşcasına çok geliyor doktoruma sordum gayet normal olduğunu söyledi
mrsckmkc nurs35 şeffafsa endişelenecek bir durum yoktur muhtemelen. Kasık ve bel ağrısı hemen hemen hamileliğin her döneminde oluyor maalesef. 🥺