Cigdem3552
Bende de tansiyon oluştu aç karnına kan vermeye gidemedim 😞
Küçüğüm düşük çıkıyor sürekli ter basıtor o anda şekerli şeyler yediğimdede aynı şekilde yememe dikkat edip evde dinleniyorum yanımda biri yokken dışarı çıkamıyorum çünkü aniden içim geçiyor bir günde 5 kere tekrarladığı oldu. Şekeri kesince ama durdu sanki