Zeynep123321 Doktor çatı muayenesi yaptı ve çok yukarda çocuk dedi 41 i görürüz bu gidişle gelesi pek yok dedi böyle denilip daha erken yapan oldumuuu??
Asure123 Zeynep123321 hiç belli olmaz o işler☺️ benim arkadaşıma da her şey normal denmişti geçen hafta. Bir hafta sonra bi gitti o kadar inmiş ki doktor akşama bile doğurabilirsin dedi
seymaa7 Zeynep123321 doğum kanalına yönlendirmek için aksak yürüyüş falan deniyor musunuz faydası olur belki