2bebelianneee Kızlar bilen varsa cevaplarsanız sevinirim. Ablam için soruyorum 2 çocuğu var 3.bebeğine hamile şuan ikisine normal doğum olmuştu devlet hastanesi istekli sezaryen yapıyor mu tüpleri bağlatmak için ?