zeynepnazli kızlar merhaba 12. haftamdayım çok şükür bugün ilk defa sağlık ocağına gittim 3 hafta önce falan çağırmışlardı neyse kayıt yapıldı decavit ve d vitamini verdi ama bunu 16. haftadan sonra kullanmaya başla dedi. forumda daha önce 12. haftada kullananları okumuştum doğru mu hatırlıyorum? bir de kan tahlili sonucuna göre mi yoksa öyle mi verdiler bu vitaminleri?teşekkür ederim❤️
Aliiss zeynepnazli bana da 12. Haftada vermişlerdi ama doktorum şu an kan değerlerin iyi kullanma demişti 💁🏼♀️
Ozlemmmmmm Kan tahkılı sonucuna gore verıyolar ama kendı doktoruna gıt bence benım dokturun verdıklerı ılacı kulanma demısıtı kendı baska bır vıtamın verdı
emineeeeee Sağlık ocağı değil kendi doktorun vermeli bana bütün vitaminleri doktorum yazıyor doktoruna danış öyle kullan :) için rahat etsin