Ezgiyldz94 ikinci daha kolay oldu bende ama 1 sene vardı önceki sezeryan ile arasında , zaten kesik yerinde hissizlik vardı hala ,dr um yakın tarihte olduğun için bunda çok zorluk çekmezsin, az acı hissedersin demişti öyle de oldu valla.. şimdi 3 sene sonra 3. Olcam acım az olur umarım 🥲