Eda1353 benim doktorum ilk 14 hafta özellikle boyatma demisti. Benim de saçlarım kızıldı çok zorlandım, kına yaktım pek işe yaramadı. Ama bekledim 20. Haftadan sonra koyu bir renge boyadım. Amonyaksiz doğal boya ile tabiki. Gerçek doğal boyalarda sarı kızıl bakır gibi renkler yok ama haberiniz olsun. Muhtemelen boyat bir şey olmaz diyenler çıkabilir, belki bir şey olmaz ama risk yaratır, birsey olmaz sanarsın gelişim zamanı çocuğunda sorun da çıkabilir demisti doktorum. Ben riske atmadım.