bdmn sl_bcx ben arada pekmez tahin yiyorum asiria kacmadan az bisey özellikle balik sonrasi ağir metalleri uzaklastirmasi icin
Daisyy000 sl_bcx Tüm hamileliğim boyunca tam buğday ekmeğini kızartıp, üzerine tahin ve bal(veya pekmez) sürüp,onunla üzerine ceviz dizerek yedim🌿
Nurrr0006 sl_bcx faydasını bilmem de mideye iyi geliyor birisi bana ye demişti arada yiyorum dişim ağrıdığı için tatlı şeylerle aram iyi değil
tugbatosun Benim canım çekiyordu diyordum bana dediler ki bebeğe yaramaz sana kilo aldırır bende bıraktım bilmiyorum ne kadar doğruydu 🤷🏻♀️
sl_bcx bdmn az önce ekmek kadayıfı aldım üstüne tahin dokmusler yani bebeğe bir zararı yok değil mi ?
bdmn sl_bcx ben yiyorum arada zannetmiyorum tahini 1 kasik yiyorum özellikle balık vs sonrası ağir metalleri vücuttan uzaklastirmasi icin
ayse_19 Mide ağrısı yaşadığım için sabahları aç karnına bir yemek kaşığı yiyorum ,bebeğe zararı olacağını düşünmüyorum,hiç o yönde bir şey okumadım
19931994 Bebeğe kilo aldırdığını biliyorum ve her sabah 1 kaşık saf tahin yiyorum çok da güzel oluyor 😄
Minejjan şu anda da yiyorum ama zarar vereceğini etkisi olmuyacağını zannetmiyorum. Doğuma az bi zaman kala daha fazla yemeyi düşünüyorum. Bende çok güzel süt yapıyor, size de fikir olsunn💐