Haticedgn33 Kızlar 33+1 günlük gebeyim vajinamın iki tarafında bir ağrı var ama bir iki gündür çoğaldı kalçama vuruyor bugün biraz yürüdüm gelip uzandım ayağa kalkmak istediğimde yürüyemedim böyle bir şey yaşayan var mı
mavikalpvemavikalp Haticedgn33 hanımefendi bu ağrı normal Erken gebelik vs yok vücut kendisini doğuma hazırlıyor
Burcugokhan006 Haticedgn33 bende 31 4 gubluk hamileyim bende de vajinamda zaman zaman agri oluyor bugun bel agrisindan Duramiyorum Protestan kullanıyorum bir de
esmaerdemir Haticedgn33 aynı haftadayız bende de öyle oluyor çok normal dedi doktor baş aşağı duruyor baskı yaptığı için çatı kemikleri de ayrıca genişliyor ondan ağrı yapar
Haticedgn33 mavikalpvemavikalp bende öyle düşünüyordum ama bir anda ağrıdan yürüyemeyince tedirgin oldum