Ezomommy Elif_49 ben kullandım, hatta çok yoğun baş ve boğaz ağrım olmuştu acilde serum olarak da yapmışlardi 🙏🏽
Gkygz Elif_49 az önce içtim 😅 doktorum hasta olduğumda ya da ağrım olduğunda 8 saatte 1 kullanabileceğimi söyledi
Elif_49 3 gündür geçmeyen baş ağrısı var dayanılmaz derecee Acil kadın doğuma gittim birşey yok normal dedi 14 haftada normal mi sizce
Ezomommy Elif_49 gebelikte yoğun baş ağrıları olabiliyor zaten doktorunuza danisirsaniz parolu önerecektir a b c kategori ilaçları var hamilelere verilen arastirabilirsiniz
imbrosmerve Elif_49 ben de 3 gündür geçmeyen baş ağrımla acile gittiğimde parol serum takmışlardı. bi sorun olcak olsa doktor zaten istemezdi böyle bi şey. merak etmeyin. parol kullanılıyo hamilelikte.
Eda0705 Ben gebeliğimi öğrenmeye giderken 3 gündür geçmeyen migrenle beraber gittim😂 günde 3 kere parol içebilirsin dedi. Normalde işe yaramaz dediğim ilaç anında ağrımı kesti😂