Busraeva35 Haftaya gircem yarın iş yerinden ayrılma vaktim geldi çalışamaz raporunu sağlık ocağından alabilir miyim acaba bilgisi olan var mı
BuseBora Busraeva35 tam 32 mi olmak lazım izin için yoksa 31 de iken gidip rapor cıkarma işlerini halledebiliyormuyuz acaba
BuseBora Mmeelliikkee teşekkür ederim yani tam 32+0 iken gitmek lazım en fazla 32+2 olabilir yani öyle mi
Bernush Mhmmd alabilirsiniz bildiğim kadarıyla ama 32+5 te gittiğinizde raporunuzda o gün 32 olarak geçer ona göre süre hesaplanır. Raporun alındığı gün 32+0 olmuş oluyor bildiğim kadarıyla