Basakaya Kizlar 27 haftalik hamileyim. Vajinamdan bembeyaz sıvı geliyo ve bununla beraber icine baktığımda nokta nokta beyaz kirec gibi şeyler var onlarda silince geciyo ama yine geliyorlar ve akiskan beyaz bi sıvı akiyo boyle bi durum yasayan var mi acaba🙄
Hilalst Basakaya havalar soğuk üşütmüş olabilirsin , sıcak tut kendini bol su , doktora söylesende pek ilaç verme taraftarı olmuyolar genelde , bebnim doktoruö önce suyla tedavi edelim olmazsa ilaç dedi banada
Selmas57 Vajinal mantar olabilirmi? Beyaz akinti normal ama putur putur bence mantar doktoruna sor istersen
Basakaya Selmas57 canim olduğum yer küçük ve 1 tane kadin doğumcu var cok yoğun kontrolum 3 ocakta 🙄 acaba bebege bi sakincasi olur mu
Selmas57 Basakaya cok asiri yoksa bence zarari olmaz.. ama tabi emin llmak istersen ne yap ne et doktora gorun. Aslindakoku yoksa sorun degil diyebiliyorum ama emin degilim tabi
Basakaya NurDemir enfeksiyonum var ama bi türlü gecmedi disarda cok lavobaya girmem esimle iliskimizde yok neden oluyor acaba🙄
Ssanne @Basakaya hamilelikte akıntı miktarı arttığı için enfeksiyona meyilli hale geliyoruz. Mantar enfeksiyonu olabilir. Bende sık sık mantar enfeksiyonu geçirdim. Mutlaka doktora görünmek lazım. İhmal etmeyin. Enfeksiyonlar tedavi edilmezse erken doğum riski olabiliyormuş.
NurDemir @Basakaya tarif ettiğiniz şekilde akıntı bende de var,enfeksiyon da bir türlü geçmedi ondan dedim canım.bizim de ilişki yok ama ben de anlam veremiyorum 😕