Erkek refakatçi kabul etmiyorlar maalesef, daha önce fakültede acil bir şekilde kalmam gerekti tek kişilik oda tuttuk yine de eşimi kabul etmediler, kimsemiz olmadığını anlattık ama tek kalın o zaman hemşireler daha sık ziyaret eder sizi dediler. Bu devirde hala böyle şeyler yaşanması çok saçma bence. Herkes kadın refakatçi bulamayabilir