Hazelkuru [bilinmeyen] kendini sıkıntıya sokma bi dönem cok hareket ederler bi dönem az aslında hareket edıyordur farketmiyosundur ben 4 gün farkedemediğim olmuşdu eğer cok yoruluyosan stresliysen felan genellikle bu dönem uyuyorlar
Sonay [bilinmeyen] sanmıyorum cnm benimkide bazen oyle ne yapsam işe yaramıyo bazen gun boyu oynamıyo bakıyorum taaaa sabah tepikliyo 😊 bende 24+5 günlük hele o haftalarda dahada az hissediyordum şimdi de oyle sen çikolata ye sola yat cnm
SeherDalamanOkunakol [bilinmeyen] korkma canım bazen oluyor benim haftasonu hiç durmadı sonra iki gün hiç hareket etmedi 😂 sıpalar bizi korkutuyor ama keyifleri yerinde maşallah zaten 28. Haftadan sonra takip etmek gerekiyormuş 😍
Mrvcvn [bilinmeyen] ilk kaçıncı haftada hissetmeye basladiniz peki ? Ben 19 haftaligim ve hala hissedemiyorim ve çok merak ediyorum
Betulbaki [bilinmeyen] bende 22 haftalık gebeyim inanın iki gündür bende panik oldum oynamıyor gece biraz hareket etti sadece demekki bu haftalar böyle olabiliyormuş
Minnosunannesi [bilinmeyen] sertleşme bendede oluyor . Tek bi tarafa toplanırsa sancı oluyormuş benim bütün karnım sert oluyor
Rabia88 [bilinmeyen] çok olmuş ama karın sertliginiz geçti mı doktora sordun Z mu benimde karnım çok sert normal mi acaba
Lmn [bilinmeyen] bende 22 haftaligim aynisi bende de var bazen semsert oluyor karnim bazende sanki kasılma gibi oluyor bi yere mi toplaniyor acaba diye bende cok dusundum. Yarin kontrolum var o zaman sorcm bende.
Seherk Bende 17.haftamdayım geçen hafta hareketlerini hissediyor gibiydim ama iki haftadır hiç hissedemiyorum ve üzülüyorum 🙁 erken olduğu için mi acaba ?
Mi1007 [bilinmeyen] bnmde öyle olmuştu acile gittim tabi karnıma kapı çarpmıştı ondan korkmuştum ben meğerse uyuyorlarmış ben yorulursam onlarda yoruluyomuş bazen🤗 korkma canım ama tabi takipte de kal
Seherk Mi1007 teşekkür ederim Rabbim sağlıkla muhabbetle kucağımıza almayı nasip etsin 😇 ama anne olunca anlarsın dedikleri bu olsa gerek .. artık hiç geçmeyecek kalbimizden evlatlarımız için endişelerimiz
hande123 [bilinmeyen] şimdi uyuyup uyanıyorlar ya ondan bende de oluyor ama azıcık hareket etsin rahatlıyorum üzülme normal
PrenSsAnnesi [bilinmeyen] bende 22 haftalığım ve 4 gündür korku içindeyim çok az hareket ediyor acaba birşeymi oldu diyorum demekki herkeste aynı oluyormuş 🤰🏻 Sağlıkla sıhhatle doğsunlar inşallah yoksa bizde psikoloji kalmayacak 🤦🏻♀️