Arkadaşlar plasentanın hemen yanında miyom varmış. Sanırım bir kaç tane var. 13. Haftadayim. Kanamalarim oluyordu doktor miyomlar yapıyor dedi. Bir sorun olur mu olmaz mı bilemeyiz dedi. Plansentaya yakın miyomu olup gebelik süreci geçirenler var mı?