Kubra-A Arkadaşlar merhaba, 40 haftalık oldum. Bebek 4 kiloya ulaştı ancak dr. 42 ye kadar doğal sancı beklememiz gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?
Tubatgn Kubra-A 41de suyum azaldığı için doğum başlatıldı. Azalma olmasaydı 41±2 gibi başlatılacaktı.
BuseBora Kubra-A 👋 5 sene önce oğlumu bende 4 kilo olarak doğurdum haftası aynı sizinki gibiydi normal olması için devlet sonuna kadar bekliyor acil bir durum olmadıkça doğumu yada sezaryen başlatmıyor maalesef he şunu da diyim kilolu bebek doğurmak kolay değil iç yırtıgım cok oldu ve 16 dikiş atıldı düşün