Vbltci1024 Kızlar merhaba 6+4 şuan 3 4 gün kahverengi akıntı lekelenme oldu 2 gündür de çok hafifte olsa sildikce kan geliyor ama hiçbir ağrım sızım yok kalp atışını 3 gün önce duydum bı sorun yok dendi Progestanda kullanıyorum ama kesilmedi hala😶
Eliyuss Vbltci1024 yinede doktora gitmelisin . Bende de oldu çok korkmuştum doktorum pembe kanama ve ağrı yoksa bu kadar korkma dedi 😅 progestan kullandim . Her ihtimale karşı git ama doktora
likesah Vbltci1024 hemen kesilmiyor kanama maalsef. Ben 7. Haftadan 14. Haftya kadar cekmistim bebeginiz iyiyse endise etmeyin bol bol istirahat edin.
Vbltci1024 likesah bende yarın 7. Haftama gidicem inşallah kesilir biran önce acaba bişi mi oldu diye düşündürüyor insanı 😶🌫️
Vbltci1024 likesah Ay amin inşallah ya kan görmek hiç hoşuma gitmiyor içimde hep kesin ters giden bişi var diye düşünüyorum 😶
Vbltci1024 Eliyuss dediğinin hepsini yapıyorum mümkün olduğunca da uzanıyorum bol bol ama leke leke kan hala geliyor malesef