35+5 teyim yürürken belden kalçaya doğru vuran hafif sızıyla birlikte yürümekte baya zorlanıyorum. Normalde hızlı ve seri yürürdüm şimdi kendimi 70 yaşında gibi hissediyorum. Sizin de başınıza geldi mi, doğum belirtisi vs olabilir mi? Yoksa son aya geldiğim için normal mi?