Merhabalar ben perşembe günü yani 19+1 de doktora gittim doktor cinsiyeti erkeğe benziyor dedi ama iyice baktı sonra ben çıkarken birahane sordum erkek dedi 2 hafta önce gittim doktor da ilk erkeğe benziyor dedi baktı sonra kazada benzettim dedi başına gelen varmı?