Cansu96 Canm kesin teşhis konuldumu başka bir doktora da görün istersen hmen kabul etme aynı olay bnm başımada geliyordu az kalsın kurtaj oluyordum. Bu bnm ikinci hamileligim 5. Haftamda gitmistim ozele degerlerime baktı haftasına göre çok yüksek kesede kanama ve tanecikler var dedi mol (üzüm) gebelik bu hmen yarın sabah gel kurtaj yapalım dedi ben inanmak istemedim devlete baska doktora bir doktora dha gittim değerlerin normal evet kese etrafında kanama var ama üzüm gebelik değil bu dedi sadece dusuk riski varmis haftaya gel bakalm tekrar dedi haftasina gittim allah'a şükür hem kalp atışını duydum hem bebegimi gördüm 7. Haftada şimdi 36 haftaligiz yani bi ihtimal sizde başka bir doktora görünün belki yanılma olablir