Yagmur0256 ben 26.haftadayım sağ elimde başladı şimdi sol elim baş parmak ve geri kalan işaret orta ve yüzük parmak uçlarım hep uyuşuk..ve bankacıyım çok zorlamıyorum inşallah geçer😔magnezyumda içiyorum ama geçmiyor..çok zorlanınca buz ve soğuk suyla gazlı bezi ıslatıp sarıyorum bileklerime iyi geliyor 😕