Sevaan Sizlerde de aniden yürek çarpmasi oluyormuu. Gecelerr uyumaktaa da zorlukk cekiyorum, normal midir((
mevlude_aydin Sevaan Bende de çok oluyor yüksek kan basıncından kaynaklanıyormuş. Kalo krizi geçiriyorum sanıyorum bazen
Dersoy Sevaan bende 10+4 haftalık hamileyim. 1 haftadır her gece uyanıyorum. Sonra ancak oturur pozisyonda dalabiliyorum.
Zeyneppx Sevaan ay benimde . Kardiyolojiye gittim bebek erkenden sizi yormaya baslamis dedi bişey cikmadi holter takalım dedi istemedim kuş gibi kalbim nası çarpıyor yoruluyorum halim kalmıyor 10+3
Vaniliamom Evet benimde aynı şekilde oluyor kan basıncından dolayıymıs okudugum seyler oyle söylüyor ama doktora gitmeye gerek var mı acaba🙁benimde 10+4