Benimde bu ara çok canım çekiyordu 22+1 deyiz ramazandan ötürü de marketlerde falan sürekli daha çok görüyorum korktuğum için yemiyordum az önce dayanamadım kahvenin yanında bir tane yedim şifa olsun diyerek normal şartlarda çok faydalı çünkü son ayımı iple çekiyorum rahat yiyebilmek için tabi yeme hevesim kalırsa o zamana kadar