Merym6060 Bebeğimle aramda kan uyuşmazlığı varmış ve sarılığımız bir türlü geçmedi 25 günlüğüz sizler neler yaptınız bu durumu yaşayan var mı ?
Ankara-58 Merym6060 bol bol emzirmeyle geciyo canım bizde öyleydi aç bırakma sürekli emzir süt az yada yetmiyorsa mamaya destekle
tugcesakzci Merym6060 uzamış sarılık biraz devam edebiliyormuş 3 aya kadar falan bize doktorumuz öyle söyledi. Bizde de var maalesef. Sadece yüzünde ve gözlerinin içerisinde var ama vücudunda yok hatta yüzünün de yine sadece göz, şakak çevresinde
Zeyasln Merym6060 oğlumla aramda kan uyuşmazlığı yoktu bütün testlerine bakıldı bir problem yoktu uzamış sarılık dediler 4.ayda vücudundan 5.ayda gözlerinden silindi hiç bişey yapmadım emzirdim sadece
Damlacaa tugcesakzci merhaba kan degerlerinde bilrubini kac cikti bebeginizin acana cok gecmis olsun bebeginiz nasil oldu iyilesmistir umarim
tugcesakzci Damlacaa merhaba güncel olarak hala değerimiz 3. Tam anlamıyla geçti sayılmaz iyice düşmeden ama bu değerlerin pek bi üzerinde durmuyorlar önemsemiyorlar