Arkadaşlar uygulamada görüyorum bazı anneler ya “hamilelikte kaç kilo aldınız ben … kilo aldım🥰🥰 ( yazdıkları kilo çok az 2-3 kg)”
Ya da hanımlar bebeğiniz kaç kilo benimki … kilo 🥰🥰(yazdığı kilo gayet iyi gelişmiş bebek kilosu)
Yani bu şekilde şeyler yazıp karşılaştırma yaparak kendinizi tatmin etmeye çalışıyorsunuz ama başkalarına kötü hissettiriyor olabilirsiniz. İnsan bu durumdan kendine pay çıkarmamalı. Eğer normal mi değil mi merak ediyorsanız internete yazın bu haftada kaç kilo normal veya doktorunuza sorun. Buraya yazarak ego tatmini yaptığınız çok belli oluyor. Tamam en az kiloyu siz aldınız tebrik ederiz veya en çok sizin bebeğiniz gelişti tebrikler. Hava atmaya çalıştığınız şeyler çok hassas mevzular.