bella_xx kızlar adetime 4 gün var ama suan benim sol kasığım ve diz üstüm çok ağrıyor sizce bebek beliritisi olabilir mi🥺
Zeyna27 bella_xx adet belirtisi ile gebelik belirtisi aynı canım o yüzden yumurtlama üzerinden 12 gün geçtiyse testte çıkar