Keliff nasıl hayırlısı ise öyle olsun.Olumsuz şeyleri okumayın. Sezaryan sonrası ayağa kalkmak, muayeneler falan bir kere denk gelmiştim okumuştum bu yüzden ameliyat sonrası çok korkuyordum.Asla düşündüğüm gibi geçmedi asla .Ayağada kalktım tuvalete de çıktım.Hele karnım bugün ne zaman ağrısa yürüyorum o kadar iyi geliyor ki.Normal doğum öncesi zor sezaryanın ise sonrası bir kaç gün böyle