Srp53 bende 4 ay yumurtlama takibi yaptım ovülasyon ile, düzenli değerlendirmemize, yumurtlamama rağmen 3 ay tutmadı, herhangi sağlık sorunum yok.. 3 . Ay şaşmayan adetim uzadı ama yine gebe değildim ki diğer ay gebel kaldım.. Her ay yumurtlama olsa bile her yumurta döllenemeye biliyor, takibe ve değerlendirmeye devam et,1 sene düzenli ilişkiye rağmen olmuyorsa dr lar sorun var mı diye bakıyor. Arkadaşım da ovülasyon ile 6. Ayda tutturdu, ilk bebişi çok kısa bir sürede olduğu halde 2. Bebiş Aceleci davranmadı😊