Kızlar kafam çok takıldı ben geçen perşembe günü 7martta kontrole gttim 34 haftaligiz ama yarın 35e gircem doktorum bana 2 hafta sonra gel aç karnına tahlil yapcam anesteziyle gorusturcem dedi ama ben 2 hafta sonrası yani 36 haftalikken gidicem kontrole demi 37 de mi gtsem acaba diyorum ama ablam.bana dediği haftasında git son donemlerin dedi oyle yapayim demi 2.hamileligim 1.sezeryandi ztn