deryaa45 Buzluktan baget tavuk çıkarmıştım ama bugün yapamayacağım yarın akşam yapayım dedim dolaba koydum buzluğa değil yarına kadar durur mu sorun olmaz dimi
BabyAta deryaa45 bence riskli eridikten hemen sonra pişirmeniz lazım yada marine edip zeytinyağı ve baharat içinde bekletmeniz lazım ki tavuk için yarın akşama kadar fazla bir süre bence. Et olsa bir şey olmazdı marinede 12 saatte kalıyor ama tavuk bilemedim
Hulo2105 deryaa45 buzu çözüldüyse kesinlikle yenmemesi gerek zehirlenme oranı yüksek bir besin. Bişey olmaz diyenler nasıl vebal alıyor anlamadım. Yapmıycaksınız bile haşlayın öyle dolaba koyun.
BabyAta Esmam_ela25 iyi bu güne kadar zehirlenmemişsiniz gebe birine bu tavsiyeyi vermeniz biraz tuhaf tavuk riskli bir besindir zehirlenme vakaları en çok onda olur. Bilemeyiz belki buzlukta tarihide geçti ve normla dolapta bakteri üretip zehirleyecek
Esmam_ela25 BabyAta abartma istersen donmuş bir şekilde koysa anca çözülür zaten burda hepimiz gebeyiz bu arada
BabyAta Esmam_ela25 dışarı çıkarmış ama sonra yapmamaya karar verince dolaba koymus benim anladığım ona göre yorum yaptım.