Urassssss Arkadaşlar acill 31+0 gebeyim kahverengi leke geliyor ama nişan değil başınıza böyle bişey geldimi ??
_Minik_ Minik122020 bu haftalarda yerleşme lekesi olmaz ki, ya kanama alanı oluşmuş olmalı ya da vajinal ultrasonda tahriş olmuş olmalı
_Minik_ Minik122020 doktor mu söyledi? Benim 2.gebeliyim ilkinde düşük riskim vardı kanama olmuştu, bu haftalarda olmaması gerek diye biliyorum