Meryem4343 Merhaba kızlar medipol bahçelievler muhabbet hanıma giden var mı ? Normal siyah beyaz ultrason mu gösteriyorlar yoksa renkli de gösteriyorlar mı ?
Sakiii Meryem4343 merhaba ben Muhabbet hanım da doğum yaptım. 34. Haftadan itibaren gittim kendisine. Renkli de siyah beyaz da gösteriyor. Çok sakin ve güleryüzlü bir doktor. Ben memnun kaldım kendisinden
Meryem4343 Sakiii renkli biz istersek mi gösteriyor yoksa kendisi de gösteriyor mu cinsiyeti ne zaman söylüyor acaba sizin kaçıncı haftada belli oldu bende gitmeyi düşünüyorum şuan 13 haftalığım
momsbaby22 Meryem4343 muayeneye gittiğimde bebek tam yüzünü gösterdi aa bak tam pozisyonunda diyip hemen kendisi sarı gösterdi ama göstermese bile yüzüne bakabilir miyiz desen hemen gösterebilcek bir doktor🥰
Meryem4343 momsbaby22 onuda muhabbet hanımda mı öğrendiniz sonradan değişmedi yani değil mi ilk ne dediyse o oldu ☺️ bazen erken haftalarda yanılma olabiliyor bende 14 haftalığım 15te gitmeyi düşünüyorum
Seda49 Bende muhabbet hanıma gidiyorum 37. Haftamdayım güler yüzlü kasmayan bir doktor acaba doğum nasıl olacak onunla merakla bekliyorum çok naif ama
momsbaby22 Meryem4343 yok hayır o zamanlar alev hocaya gidiyordum o da net değil demişti benzettim bi gölge var dedi sonraki randevuda netleşti