Seymagulsen valla herkes normal diyor sizi korkutmak yada başka bir şey hissettirmek istemem , ama benim iki gebeliğimdede aşırı rahim kasılmalarım ve bel ağrım oluyordu soruyordum normal deniyordu ama malesefki düşük belirtileriymiş , doktorunda azizliğine çok uğradım hep normal diyip gönderdiler , bence ağrı normal tabi ama uzun süreli hiç kesilmeyen çok büyük kasıntı ve ağrılar normal değil , şuan 5+3 gebeyim hamileliğin başından beri progestan , iğne ve aspirin kullanıyorum, bence ağrılarınız çoksa doktora gidin , herkesin normal demesine bakmayın naçizane tavsiyem inşallah bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız ❤️