Reyhan_19 Persiyel mol geçirdim 28 aralıkta iğne ilaç vesaire kullanmadan atlattım 2 reglımı gördüm doktorum bebek düşünebilirsin dedi fakat yaşayan varmı 6 ay dolmadan hamilelik yaşayan var mı merak ediyorum kızlar
2prensesannesiiii Reyhan_19 çok geçmiş olsun allah tekrarlatmasın🙏 başka bi dra göründünüz mü betanızda aşırı artış oldumu
Gns4 Reyhan_19 maşallah hamd olsun ben çok uğraştım ondan uzadı dönem sağlıkla hayırlı nasip olsun inşallah ❤️🤲🏻
Reyhan_19 2prensesannesiiii 8haftaşık gebelik sonlandı 250 kürtaj sonrası betam da sekiz haftalık gösteriyordu