umutlu1mom ben geçen yıl tüp bebekle bir sürü tedavi sonrası boş gebelik yaşadım.Yogun kanama oldu dinlendim ignelerle kanamayı durdurdular ama iki hafta bekledikten sonra boş gebelik kesinleşti kürtaj oldum.Parca olarak bırakmış doktor bile demek istemiyorum.İlac verdi ilaçla evde düşük yaptım.Bebek yoktu ama keseyi düşürdüm ne çektiğimi ne kadar yıkıldığımi anlatamam.Her gece ağladım yasını tuttum.Kayiplardan sonra yas tutmak gerekiyormuş.10 ay sonra olmayacak bir şey oldu kendiliginden hamile olduğumu öğrendim.7yil sonra başıma gelince şok oldum.22 haftalık.Eger yas tutmadiysaniz ağlayıp acınızı yasamadiysaniz şuan bu yaşadığınız çok normal.Ben o hastaneye tekrar gittim birkaç kez yuzlesmis oldum aşmistim yani.Yasinizi tutmadiysaniz içinizde kalmıştır şimdi yaşayın bu üzüntü çok normal.Yasayin ki azalsin.Tekrar hamile kalabilmeniz için icinizi ferahlatmaniz lazim.O acı tamamen gitmiyor bence.Cunku çok tatlı bir umut ve gidince yıkılıyor insan.Ama hayat devam ediyor.