Mucizemibekliyorum41 Evet hanımlar nasıl gidiyor hamilelik kaç haftaliksiniz ve bebeklerin cinsiyetini öğrendiniz mi ? Cinsiyeti nedir? Bizimki hala arkasını dönüyor göremiyoruz ya 🙈
Gokturkk Mucizemibekliyorum41 16+1 🥔 biz 13+4te öğrendik ondan önceki iki hafta doktor erkeğe benziyor demişti ama o hafta çıkıntı falan kalmamıştı😄 kızımda sağolsun cinsiyeti hep ortada ama yüzünü saklıyor
Bestee95 Mucizemibekliyorum41 16+0 benim de🥳 yarın randevum var bakalım hayırlısıyla öğrenirim inşallah cinsiyeti güzel haberler alalım hepimiz sağlıklı olsunlar daima 🥰
tubik_ Mucizemibekliyorum41 16+5. Çok şükür iki haftadır daha iyi hissediyorum kendimi. Nasipse bir oğlum olacak inş
Tugces09 16+2 benimde❤️ doktorumuz yüksek ihtimalle kız bebek dedi detaylı için randevu aldık 🙏🏻 2-3 haftadır daha iyiyim o uyku halim mide bulantım biraz daha geçti çok şükür 🙏🏻