Merhaba hanımlar ,
Başakşehir çam ve sakurada sezeryan doğum yapıp memnun kalan var mı spinal anestezi ile doğum gerçekleşiyormuş ve anestezinin tutup tutmama şansı varmış tutmazsa hissediliyormuş zoraki durumlarda anesteziyi genele çeviriyorlarmış bu karına bastırma olayı felan nasıl hissediliyor mu 32 . Haftadayım ve hala karar veremedim nerde doğum yapacağıma orada doğum yapan hanımlar lütfen görmezden gelmeyin cevaplayın 🥺🌸