Kızlar 12.haftamin içinde tarama testine gitcem.Ve acmi gidiliyor tokmu gidiliyor bilmiyorum.Sadece kan mi aliyorlar ultrasondan da bakıyorlar.Perinatoloji bölümünde yaptiracakmisim cinsiyetinide söylerleermi acaba bilgisi olan detaylı bir şekilde anlatırsa çok sevinirim.😇🥰