zeyasya Demtserkan ne kadarlık hamilesiniz bende ilk muaynemde kist var dedi doktorum ama hamileligin ilk 3 ayında olabiliyomuş sonra kendiliginden gidiyomuş şuan 4 aylık oldu en son muaynemde yok dedi doktorum bekledigim gibi dedi
mimar_anne Demtserkan benim de vardı ilk hamileliğimde hiç sorun yaşamadım kayboluyor kendiliğinden canım normal o
Demtserkan zeyasya 6 hafta 3 günlük hamileyim özel doktor kirsin var dedi ama bisey olur mu dedim olmaz dedi ne kadar olmaz desede ilk im düşük olmuştu tedirgin oldum, sizde nasıl dı geçti mi kendiliğinden
zeyasya Demtserkan bana doktorum hamileligin ilk 3 ayında görülebiliyo ama kendiliginden gidiyo takip edicez 3 ay sonra düşünürğz onu dedi sonra bi baktık yok inşallah sizinkide öyle bişeydir