Zeynomsu Kızlar ben 33+1 im. Bebeğim böyle kaskatı kalıyor ama ortada bir şey yokken . Zaten sürekli hareketli ama böyle top gibi kasılıyor hele akşamları. Bu normal mi acaba? Doktor randevuma da var daha devlet takipliyim. Stresten desem sanmıyorum. yani streslik bişi yok hadi olsa hep mi öyle kalır? sürekli böyle nerdeyse ara ara gevşiyor da korkutuyo artık beni. Bir de hep şeyimin üstünde az yürüsem direkt iniyor
ozgekader Zeynomsu bizimde öyle doktora söyledim normal olduğunu söyledi hatta o gün nst günümdü ama bir kere kasılmadı hanım efendi 😄
Dml991 Zeynomsu ben böyle şeyleri çok görüyorum ama başıma gelmedi acıyor mu neden olurmuş riskli bişey mi
Ozdenaslan Zeynomsu merhaba bende de akşamları sertleşme oluyordu doktora sordum. Susuz kalıyorsun ve yoruluyorsundur dedi. Tüm gün devam ederse önemli dedi. Gerçekten akşamları su tüketimimi artırdığımda daha hareketli oluyor ve kasılmalar hafifliyor. Belki size de fikir olur.
Zeynomsu ozgekader benim de nst de çıkmadı bişe eve geldim. Sürekli kasılı çocuk😅 erken doğumu vs tetiklerse diye tetikteyim😂
ozgekader Zeynomsu bende korktum birde bizim bayadır baş geliş erkenden kanala girer diyede korkuyorum birde sürekli kasılma olunca insan daha bi tedirgin oluyo ama doktor herşey yolunda diyince biraz rahatladım dediğin gibi nst normal ordan çıkınca başlıyo minik melekler kasılmaya
Zeynomsu ozgekader ya bende işte ondan korkuyorum. Bir de çalışıyorum allah korusun erken doğumu tetiklersem diye endişeleniyo insan. Bu neymiş ki o zaman böyle kasıl kasıl dur ve aşırı hareket ediyo sürekli..
Suhiss Bebek kasilmiyor rahim kasiliyor doguma hazırlık icin. Doğuma daha vaktiniz varsa bi doktorunuza gorunun isterseniz
Suhiss Zeynomsu bebekler kasilmaz evet o yuzden söyledim henuz erkense ve sık tekrarliyorsa bi gorunmeniz lazim
ateenmommy Gayet normal, şuan 35. Haftamdayım, bu zamana kadar hemen hemen her gün bahsettiğiniz durumu yaşadım. Doktorum vücudun kendini doğuma hazırladığını söyledi. Endişe etmeyin ❤️
Zeynomsu ateenmommy çok teşekkür ederim ya inanın rahatladım. Kendimi suçluyordum valla hep stres yaptım o da hissetti topladı filan diyordum. Deli deli şeyler düşünüp stres yapıyordum da
ateenmommy Zeynomsu Kendinizi hiç suçlamayın, elbet hayatımızda zaman zaman stresli olduğumuz durumlar oluyor. Bebeğinize sizin yüzünüzden bir şey olmaz siz onun annesisiniz içiniz ferah olsun ❤️