Merhaba kızlar birsey sormak istiyorum 23 Nisan da resmi tatil ben özelde doğum yapacağım inşallah ve doğumu 23 Nisan istiyorum tabi henüz doktoruma söylemedim ama çevredeki herkes kabul etmez resmi tatil çünkü dediler bende özel ya belki doktorum kabul eder diye düşündüm bilemedim sizce kabul edermi özel hastahane olduğu için