hayalciyim Haftadayız kızlar ama benim 1 haftadır iştahsızlıpım var değerlerimde gayet iyi ama bir şeyler yemek yiyesin gelmiyor neden olur acaba
hayalciyim Melek2023 aaa sizde öylesiniz yani ben anlayamadım çikolata tatlı yemek yediğim yerde bir şey yiyesin geliyordu ama şimdi aç kalsam açıkmam
_b-e_ Ben 12. Haftadayım zorla yıyorum yemek asla asla tuketemıyorum bısey Bebek gelısımı ıcın kendımı zorluyorum bu sefer de mıde bulantım başlıyor