Hanımlar merhaba 4 gün sonra nasip olursa ikinci sezeryanimi olacağım ama acemi gibiyim 😅 hastane çantama koyduklarımı yazıyorum eksiklerimi söylerseniz ona göre koyayım devlet hastanesinde olacak
Bebek için
Hastane çıkışı (alt üst takım, zibin, eldiven, battaniye vs. hepsi içinde)
1 tane takım (zibin, eldiven, çorap)
1 tane tulum (zibin, eldiven, çorap)
15 tane bez
1 tane alt açma
Islak mendil
Çıkarken giydirecegim kalın tulum mont
1 tane kalın battaniye
3 tane ağız mendili
1 tane kilotlu çorap yine çıkarken giydiririm diye düşündüm
Puset
Kendim için
1 tane gecelik
1 tane pijama takımı
1 tane sabahlik
Kapalı olduğum için tülbent
2 tane atlet
3 tane iç çamaşırı
2 tane çorap
Terlik
1 paket ped
1 tane Havlu kağıt
Gaz için anason çayı
Su ısıtıcısı
Bardak
Kahve
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim ❤️