Izel121121 çok geçmiş olsun öncelikle. Şuan 34.haftadayız gayet iyi gidiyoruz. Ara ara kanamalarım olmuştu ve hatta 28.haftada bir miktar suyum geldi hastanede yatışım yapıldı sancılarım vardı çok şükür serum ve iğne ile durdu. Kendime dikkat ettim yürüyüş ağır hareket temizlik vs hiç yapmadım, Protestan fitil kullandım bu haftaya kadar. Şuan iyi gidiyoruz.
Siz doktora göründünüz mü?