Kızlar bu gün tam 35 haftalık oldu yarın doktor kontrolüm var üniversite hastanesine gidiyorum gün yaklaştıkça belli olur diyorlar net bişey söylemiyorlar gurbetteyiz ailemi ona göre çağırmak istiyorum ilk hamileliğimde 38+1 de sezeryan olmuştum bunda tahmini ne zaman alırlar sizce üni hastanesinde sezeryan olan var mı