gamze_gbdk Kuzum ben ilk denediğim de tamamen pik kırmızı çizgiyi gördüm o günü değerlendirmedik diğer gün yaptım silikleşmişti o günden sonrasını değerlendirdik ama tutmamıştı.
İkinci ayda yaptığımda pik kırmzı çizgileri gördüğüm gün değerlendirdik kalçamın altına yastık koydum uzun süre kalkmadım ve o ay tuttu gebe kaldım mutlaka kıp kırmızı gördüğün çizgi gününü değerlendirmeni tavsiye ederim çünkü bi yumurta 24 saat canlı kalıyor ne zaman çatlayacağı belli olmuyor ama bi sprem en sağlıklı 2 3 gün yaşayabiliyor biz neredeyse 4 sene korunmuyorduk pcosluydum ve bu yöntemle gebe kaldım diyebilirim inşallah size de şans getirir🫶🏻