Tugce222 36 haftadayım hamilelik basından beri nefes darlığı var doktoruma yeni söyledim test yaptılar kanım düşük tiroid düşük çıktı guatr ilacı verdiler göğüs Hastalıkları doktoru da hava ilacı verdi. Biraz rahatladım şimdi kadın Doğum doktorum diyor ki hastanemizde solunum cihazı yok ani durumda seni tehlikeye atamayız doğumunu daha kapsamlı hastanede yapman gerekebilir 🤦♀️😩😩 o yüzden takipleri iyi yaptırın napıcam bilmiyorum