TubaY- biraz uzun olacak ama kendi hikayemi anlatmak isterim. Lise sondan beri adet düzensizliğim vardı. Doktora gideriz daha küçüksün düzene girer derlerdi. Üniversitede gittim pkos dendi. Ve adet düzenleyici ilaca başladım. 1 sene falan içtim sonra sıkıldım. İlacı bıraktım 1-2 kere düzenli oldu sonra yine bozuldu. Yine doktora gittim o da aynı ilacı verdi içtim bi süre yine bıraktım. Devlette bi doktora gittim kan tahlili vermiştim bana sen menepoza girmişsin bu ne böyle araştırma hastanesine sevk edicem dedi ve daha ultrasonla bile bakmadı yolladı beni daha 20 yaşımdayım dünya başıma yıkılmıştı. Araştırmaya gittik doktor direkt ultrasonla baktı senin hiç bişeyin yok pkossun ilaç içicen dedi. Ben 4 yıl nerdeyse ilacı içtim o sırada evlendim yine içtim. Sonra 1.5 yıllık evliyken artık dedik hani bi deneyelim falan o sırada ilacı bıraktım. Doktora gittik baktı hiçbir sorun yok dedi. Denedik 3-4 ay ama olmadı. Sonra yine korunduk. Geçen yaz yine doktora gittim doktor baktı bi sorun yok 1 sene içinde çocuğun olur dedi. Yine denemeye başladık 4-5 ay olmadı. Tekrar aynı doktora gittim ve yine sorun olmadığını bu kez eşimin sperm testi vermesini söyledi. Kasım ayında eşim sperm testi verecekti. Ben aralıkta hamile kaldığımı öğrendim. İşin sonu hayatım boyunca asla düzenli adet olmadım 6 ayda bir olduğumu bilirim. İlaçla bile saçma sapan oluyodum düşün. Hamile kalmak için asla bişeyler yiyip içmedim Rabbim istedi ve oldu tek açıklaması budur. Tabi ki hastalığın derecesi de önemli herkesin evresi başka. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Bu arada menepoza girdin diyen doktora hakkım helal değil.