Gyed ah ah hafta ılerledıkce dahada zor ya yarın gece tam 35. Olcaz bızde zor yürüyorum penguen gıbi
Çıkan göbegımden dolayı ayakkabı ve çorap gıymek büyük sorun. Uyumak zaten zor sabaha kadar nefes darlıgı yasamaya baslıyo ınsan göbekten😀gelecek gunlere hazır olun😁😁😁